duminică, 30 noiembrie 2008

La poarta gândului



Străin în simţuri şi limbaj de laic,
Mă sting şi mă frământ într-un mediu algic.
O mână deshidratată proclamă:
Tu n-ai suflet dar poţi fi alnic.

S-a retras pe o piatră,
Şi şi-a inchis inima neagră;
O rază şi-a făcut loc printre vieţuitoare
Şi a gustat o picătură din izvoare.

Atunci sânge a curs
Prin venele muribundului,
Transformându-se într-un urs
Prin dispozitivul de ochire a bunicului.

"Să fii mândru, fiule,
Că de mult te-am aşteptat.
Îndreaptă arma şi trage! "

Atunci inima mi-a murit
Odată cu sangele tâşnit.
Mă zbat c-un plumb în coastă
Şi-mi aştept idila amoroasă.

Prozaic s-au făcut gesturile,
Rupând carnea de pe oase,
Aducând ofrandă domnului judecător,
Ne-am apucat să mâncăm sub dorinţa unui indrumător.

Si iată fiinţă, ce-ai putut face
Să hrăneşti câteva popoare;
Cu a mea costită
Să-ţi fie de bine, bunică!

M-am dus la culcare,
Giftuit de speranţe.
Sărut mana părinte;
Dracul să te astâmpere;
Că m-ai mânjit cu sânge
Din mamă si tată,
Mi-ai vârat o sulita in coastă
Sugând sânge democrat sau comunist
Invoc plăcerea de a fi nonconformist.

Un comentariu:

Paul spunea...

Intelege, Dragos, te rog, ca blogul meu este in engleza si ca nu pot accepta comentarii in engleza. Este injust fata de cititorii mei din toata lumea care nu stiu limba romana.
Eu sunt abonat la postarile tale, asa ca ramai sub supraveghere...:):)