joi, 18 decembrie 2008

Bine ai venit, Adio..


Adio..

De visul tău m-am saturat!

Nu mai sunt cel care işi dorea, linişte şi pace

Lasând în urmă, mii şi mii de speranţe.


Adio..

Acum zâmbetul meu luminos

S-a transformat într-unul odios.

Sa ştii ca e numai vina ta

Numai plânge, nu mai sunt in inima ta.


Adio..

Ochi de sticlă albastră

Bucură-te acum, lumea e a noastra.

Ştii că te pot ucide?

...


Adio..

Piatră estimată la ura fiinţei noastre,

Te fac să crapi de fericire;

Uită-te prin ochii mei,

Suntem puri ca doi miei.


Adio..

Noapte pătată de sânge

Dă-mi batista ce mă strânge,

Slăbindu-mi umorul din privire

Îţi urez clipe de nemurire!


Adio..

Baltă colorată,

Mi-ai fost ca un tată;

Acum te sorb cu paiul,

Ţi-am urmat ritualuri cu tot alaiul.


Bine ai venit !

Coşmar imoral

Să ne traieşti ca un amiral.

Aruncă-te pe valuri

Şi ai să vezi diferite maluri.

Unele cu oase,

Altele cu moaşe,

Să nu strigi după ajutor

Există hrană, pentru fiecare muritor.


Iată-ne ajunşi acasa

Tu şi eu, fata-n fata.

Niciun comentariu: