luni, 30 martie 2009

Fructul

S istemul limfatic face reformă,
R epugnanţa îndoliată la crem
I ntroduce un nou sistem
... devenind o dogmă.

Distrugătorul de vise
Dispare printre prisme;
Instalând fenomenul „swine”
Cu monitorizare pe două picioare.

Se amestecă prin dormitoare,
Se desface ca o floare,
Îmbrăcată în culoare
O superbă fee apare.

Neobosita, îi vorbeşte in şoaptă
De frică să n-o trezească !
Îşi varsă cu atâta ardoare,
Lucrul rău ce-o doare.

Răzmeriţa încoronată
De duşmănie şi iubire,
Freli pe ici pe colo
Ghidusii de-a lui Apollo.

Urcă pe podiumul morţii stârnite,
Prin creanţa invidiei infăptuite.
Cu o rezoluţie totalitară
Precum gaina militară.

În ultimul moment accede,
La prostia umanităţii,
Relatează istoria religii.
Cum oaia albă purcede
La clasica definiţie.
Mă dezbrac de lâna neagră
Şi-o privesc că-mi este dragă
Şi astfel se adună in pridvor
Tot ce-am vizionat prin vizor.

Sâmbure adevărat,
Mă bucur că m-am săturat.
...

Niciun comentariu: